zaterdag 17 november 2007

DVD naar AVI

Heeft iemand een goede tip voor DVD naar AVI conversie?

5 opmerkingen:

Harrie van den Berk zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Harrie van den Berk zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Dirk Willem zei

Bedankt! Ik ga het uitproberen.

Jan Peijnenburg zei

Hallo Dirk,
Indien je nog niet geslaagd bent met het advies van Harrie,Jo Pothoven heeft bij mij geïnstalleerd een "Media Coder" 0.6.0 build 3945.Heb er zelf nog niet mee gewerkt,maar je zou een mail naar Jo kunnen sturen die er het fijne van weet.Hij kan je hoogstwaarschijnlijk wel van dienst zijn.
Groet Jan P.

Dirk Willem zei

Met DVD decrypter is het mij helaas niet gelukt. Wellicht omdat het zelf opgenomen DVDs zijn?
Met MediaCoder ben ik uiteindelijk wel verder gekomen maar het heeft mij enorm veel tijd gekost om de juiste instellingen te vinden. Er is heel veel mogelijk maar maar enkele instellingen blijken geschikt om in Premiere te gebruiken.