vrijdag 2 november 2007

"De Collecte"

Een collectant gaat collecteren voor een speciaal project

2 opmerkingen:

Dirk Willem zei

Hoi, Jan. Het is je gelukt! Ik zag al wat filmpjes op ons YouTube kanaal maar nu staan ze dan ook op de blog! Leuk.

Jan Peijnenburg zei

Hallo Dirk,
Ja eindelijk gelukt om op ONZE blog te komen en.......zonder hulp,maar tijdens het eten dacht ik ineens???????en jawel hoor ze staan er op.Heb onmiddelijk in mijn eigen woorden het gehele proces om films te plaatsen op papier gezet,dus volgende keer,met wat nieuwere films moet dat feilloos gaan (!!)
Jammer eigenlijk dat er (te) weinig reacties komen op gepubliceerde films,want ik dacht dat deze blog speciaal opgezet was om e.e.a met elkaar te bespreken.Denkelijk om dat op club avonden extra te benadrukken.Zal ik ook zeker doen.Het is een te mooi idee om hier zo weinig mee te doen.
Bedankt voor in elk geval jouw reactie(s).